Vaihdepalvelu
DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi on tavoitettavissa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin, jolloin asiakastyytyväisyys paranee.
Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla
Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille. Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset.
Vaihdepalveluun on mahdollista liittää käteviä lisäpalveluita ja -ominaisuuksia, jotka helpottavat yrityksesi tavoitettavuutta ja sujuvan asiakaskokemuksen toteutumista entisestään, esimerkiksi soittamalla ja vastaanottamalla puheluita kätevästi selaimella sekä helpottaen henkilöstösi välistä vuorovaikutusta Ohjelmistopuhelimella. Lisäksi DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa tavoitettavuustietojen ja puheluiden ohjaamisen kätevästi matkapuhelimella. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.
Katso videolta, miten Vaihdepalvelu toimii!
“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”
- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino
Otettuasi vaihdepalvelun käyttöön voit hallinnoida sen käyttäjiä YritysDNA:ssa.
Parempi tavoitettavuus
Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti sekä varmistat tavoitettavuuden lomien aikana lomavastaajan ohjauksilla.
Helppo hallinnointi
Voit hallinnoida helposti soittojen ohjausta ja käyttäjien tavoitettavuutta sekä tilatietoja kätevän web-käyttöliittymän avulla.
Kätevä mobiilisovellus
DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan sekä puheluiden ohjaamisen oikeille henkilöille valikon kautta.
Kustannustehokkuus
Säästät kustannuksissa, sillä palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja ja laskutus perustuu käyttömääriin, jolloin maksat vain siitä mitä tarvitset.
Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan
Mobiilisovellus
Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.
Välityssovellus
Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.
Ohjelmistopuhelin
Lisäominaisuuden avulla päätetyötä tekevän kädet vapautuvat, kun käyttäjä voi soittaa ja vastaanottaa puheluita pelkällä selaimella. Lisäksi henkilöstösi välinen vuorovaikutus helpottuu chatin, videopuhelun, näytön jakamisen ja ryhmäpuheluiden avulla.
Helppoa hallinnointia
Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.
DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet
Perusominaisuudet
- Käyttö onnistuu sekä selainpohjaisen web-käyttöliittymän että mobiilisovelluksen avulla
- Tuki kaikille numeroille niin yritykselle kuin sen työntekijöille
- Mahdollisuus useamman numeron käyttöön käyttäjäkohtaisesti
- Vastaajapalvelu
- Sisäinen puhelinluettelo
- Helppo tilatiedon hallinta (kokous, poissa toimistolta, loma…)
- Puheluiden ohjaus yhden valikon kautta esimerkiksi myyntiin tai asiakastukeen
- Yrityksen numeron muut ohjausominaisuudet, aikataulut, tiedotteet ja jonotus
Lisäpalvelut
- Lomavastaajan avulla käyttäjä voi ohjata loman aikana saapuvat puhelut kulkemaan vastaajaan tai suoraan kollegalle sekä luoda VIP-listan, jolla voi varmistaa, että tärkeät puhelut saapuvat käyttäjälle suoraan muiden puheluiden ohjautuessa lomavastaajaan tai kollegalle.
- Takaisinsoittopalvelu soittajille jonotuksen sijaan
- Ohjelmistopuhelin on lisäominaisuus, jolla voi soittaa ja vastaanottaa puheluita päätelaitteen selaimessa ja tarjoaa monipuoliset työkalut puheluiden käsittelyyn sekä mahdollistaa sujuvamman kommunikaation henkilöstön väliseen vuorovaikutukseen (chat, videopuhelut, näytön jakaminen, ryhmäpuhelut).
- Puheluiden välitys työtilan avulla tai välityksen ulkoistaminen
- Monipuoliset liitännät: reaaliaikainen muiden järjestelmien, kuten käyttäjän kokoustietojen tai kulunvalvontajärjestelmän poissaolotiedon, hyödyntäminen
- Puheluiden tallennus
- Call Center
- Kattavat koulutuspalvelut Vaihdepalvelun käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin varmistavat sujuvan asiakaskokemuksen toteutumisen
Täydentävät palvelut
VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.
Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.
Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.
Asiantuntijapalveluiden avulla varmistat ratkaisusi ylläpidon ja palvelutasojen toteutumisen. Lisäksi tarjoamme asiantuntijoiden järjestämiä asiakaskoulutuksia Vaihdepalvelun käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin, jolloin saat palvelusta kaikki tehot varmasti irti sekä perehdytät uudet työntekijäsi käyttämään ratkaisua.
Referenssit
Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista
Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla
Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 Avaa chat