Kundbetjäning för företag
Notera att det enbart är företagets utnämnda kontaktpersoner kan begära ändringar till era tjänster. Privatkunder bör kontakta vår privata kundbetjäning.
Hantera dina tjänster själv - YritysDNA
- Som DNA-kund kan du skötä dina abonnemangsärenden i vår självbetjäningsportal
- Tjänsten är på finska
Börja chat
- Vi har öppet kl. 8-16
- Via chatten kan du chatta med experter från Corporate Customer Service och Sales Services
- e-post: foretagskundbetjaning@dna.fi
Ring oss
- Måndag till Fredag 8-16
- Övriga tider betjänar DNA Företagskundbetjäning enbart i följande ärenden:
- PUK-kod, Felanmälan, Spärra abonnemang om telefonen blivit stulen eller borttappad
DNA Supportforum
Har du frågor? På supportforumet hittar du svar på frågor om DNA:s tjänster. Finner du inte den information du söker, kan du ställa en egen fråga.
Samtal till kundtjänsten är kostnadsfria från DNA-abonnemang
- förutom samtal från DNA Äly/Rajaton abonnemang eller genom andra teleoperatörer, då gäller normal samtalstaxa, detsamma du skulle betala för ett samtal till vilket annat DNA abonnemang som helst inom Finland eller utomlands.
- Vilken typ av abonnemang du har kan du kontrollera på din faktura.
- Samtalen spelas in för att förbättra kundservicen och säkerställa kvaliteten.