Tuotteiden ja palveluiden hallinnointi
Puhelin- ja Liikkuva laajakaista -liittymien hallinnointi
Liittymien hallinnoinnin pikaopas
- Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
- Valitse liittymä, jota haluat hallinnoida
- Valitse haluamasi toiminto joko vasemmalta valikosta tai klikkaa oikea kohta sivun haitarista auki ja klikkaa "Muokkaa"
- Tee ja tallenna muutokset
Liittymien hallinnointi
Voit tarkistaa ja muokata maksutta YritysDNA:ssa yrityksesi liittymien tietoja ja ominaisuuksia. Huomioithan, että oikeudet näkyvyyteen ja muutoksien tekemiseen riippuvat käyttäjätyypistä ja -oikeuksista
Klikkaamalla haluamasi liittymän auki Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdellä näet kaikki liittymäsi tiedot.
Sivun vasemmalla olevasta valikosta voit:
- Tarkistaa PUK-koodin
- Vaihtaa SIM-kortin
- Saada näkyviin digitaalisen eSIM-kortin QR-koodin
- Vaihtaa liittymätyypin
- Sulkea liittymän väliaikaisesti
- Avata liittymän, mikäli se on väliaikaisesti suljettu
- Irtisanoa liittymän, mikäli sinulla on siihen määritelty oikeus
Sivun haitarista voit:
- Tarkastella ja muokata palvelusi valintoja ja tietoja
- Vaihtaa liittymän käyttäjän*
- Muokata estovalintoja
- Muokata numeropalvelussa näytettäviä tietoja
- Tilata liittymään Multi-SIM-palvelun ja Selausturvan
- Tilata liittymään muita lisäpalveluita
- Määrittää Reissudatan tilausoikeuden
*HUOM! Mikäli vaihdat liittymän käyttäjän ja liittymä on liitetty Vaihdepalveluun, vaihtuu Vaihdepalvelun käyttäjä samalla.
Laitteiden ja Palvelulaitteiden hallinnointi
- Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
- Valitse laite tai Palvelulaite, jota haluat hallinnoida
- Tarkista tiedot tai tee haluamasi muutokset
- Tallenna muutokset
Vaihdepalvelukäyttäjän hallinnointi
Voit tilata YritysDNA:ssa uuden vaihdepalvelukäyttäjän.
Vaihtaessasi yritysliittymän käyttäjää vaihtuu Vaihdepalvelun käyttäjä samalla. Voit hallinnoida yritysliittymiä Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdellä.
Kiinteän laajakaistan ja muiden palveluiden hallinnointi
Kiinteitä datapalveluita ei voi hallinnoida, mutta voit tarkastella kaikkia yrityksesi palveluita Palvelut-osion Palvelulista-välilehdellä. Voit luoda palveluista esimerkiksi palvelupyynnön ja vikailmoituksen Yhteydenotto-osiossa.
Palvelulistan kautta voit luoda yhteydenottopyynnön palvelusta riippuem. Valitse Palvelulistalta palvelu ja avaa sen tiedot. Mikäli tiketti on mahdollista tehdä suoraan palvelusta, näet palvelun nimen alla oikealla eri vaihtoehtoja yhteydenotolle.