Laitteiden tuki ja huolto

Me haluamme pitää huolen siitä, että sinulla on käytössäsi toimivat laitteet, eikä työnteko keskeydy merkittävästi vahingonkaan sattuessa.

Huoletonta työntekoa toimivilla laitteilla

Ongelmia laitteiden kanssa?

Helpoiten apua laitteiden käyttöön löydät ohjesivuiltamme tai suoraan laitteen valmistajalta. Jos laite vaikuttaa olevan rikki, huolto auttaa!

Haluatko tilata huollon DNA Palvelulaitteelle?

Voit tehdä huoltotilauksen DNA Palvelulaitteelle soittamalla yritysasiakaspalvelun numeroon 044 144 099 arkisin klo 8–16.

Palvelulaitteen toimitus huoltoon on aina maksuton. Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Mikäli kyseessä on veloitushuolto, lähetämme ensin kustannusarvion hyväksyttäväksi ennen laitteen korjausta.

 

Huolto

DNA:n yritysasiakkaille nopeinta ja helpointa on käyttää etähuoltokumppaneitamme, joiden kautta yrityslaitteiden takuu sekä muiden huoltotapausten käsittely käy vaivattomasti.

Etähuolloista vastaavat valtuutetut huoltokumppanimme, joiden tarjoamat merkkihuollot pitävät huolen siitä, etteivät laitevalmistajan tarjoamat takuut katkea. Tarkemmat merkkikohtaiset ohjeet löydät täältä. Etähuoltokumppanimme eivät valitettavasti voi tälllä hetkellä käsitellä mahdollisia lisätakuutapauksia.

Voit toimittaa laitteesi huoltoon myös DNA Kauppoihin, joiden kautta laitteiden merkkihuollot onnistuvat mutkattomasti. Katso lähin DNA Kauppa tästä. DNA Kaupat myös huollattavat muut kuin alla olevien merkkien laitteet sekä mahdolliset lisätakuulliset laitteet.

Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Jos huolto on veloitushuolto, lähtee tästä kustannusarvio suoraan asiakkaalle. Etähuoltokumppaneiltamme on mahdollista hankkia myös erilaisia lisäpalveluita, kuten vaihto- ja varalaitepalveluita, varmuuskopiointia, huolenpitosopimuksia sekä yrityskohtaisia räätälöityjä palveluita. Kysy lisää myyntipalvelustamme!

Ennen huoltoa

Asiakkaana vastaat siitä, että sinulla on riittävät varmuuskopiot niistä ohjelmista, tiedostoista ja muusta informaatiosta, joka on tallennettu takuuhuoltoon tai korjaukseen toimitettavaan laitteeseen. Varmuuskopiointi on myös mahdollista hankkia lisäpalveluna huoltokumppaneidemme kautta.

Jos toimitat laitteen DNA Kauppaan, varaa mukaasi laitteen mukana tullut saate tai toimitusvahvistus.

Takuuaika

DNA:n yritysasiakkaiden laitteiden takuuajat vaihtelevat 3-36kk välillä. Tarkista laitteesi takuuaika saamastasi takuutodistuksesta, kuitista tai laitevalmistajalta.

Laitevalmistajan takuu ei kata
  • Kuluvia osia, kuten akkuja ja suojapinnoitteita 
  • Mekaanisia tai kosmeettisia vaurioita, esim. naarmuja, lommoja 
  • Normaalista kulumisesta tai ikääntymisestä aiheutuvat haitat 
  • Vaurioita, jotka aiheutuvat vahingoista, väärinkäytöstä tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä 
  • Ukkosen aiheuttamat vahingot 
  • Vesivahingot 
  • Laitteita, joissa on käytetty muita kuin valmistajan alkuperäisiä varaosia tai joita on korjattu itse tai jonkin ei-valtuutetun tahon toimesta
  • Laitteiden mukana toimitettavia tarvikkeita esimerkiksi kuulokkeita, akkuja jne. ​

Huoltokumppanit laitemerkeittäin

Jos puhelimesi merkki ei löydy listasta tai siinä halutaan käyttää mahdollista lisätakuuta, pitää laite toimittaa huoltoon DNA Kauppojen kautta.

Apple

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

CAT

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

HMD

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Huawei

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Lenovo

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

LG

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Motorola

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Nokia

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

OnePlus

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Oppo

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Samsung

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Sony

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

Xiaomi

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.

ZTE

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yrityksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen b2b@resete.fi asiakkuuden perustamista varten.

Kun asiakkuus on luotu, voit tehdä laitteiden huoltotilaukset täältä. Voit myös asioida suoraan Reseten myymälöissä, joko ajanvarauksella tai ilman. Myymälöiden tiedot ja ajanvarauksen löydät täältä.