Luotettava, laadukas ja aidosti paikallinen – Kuopion Taksiykköset Oy on Pohjois-Savon alueella toimiva taksiyritys, joka arvostaa hyvän asiakaspalvelun tarjoamista. DNA on tuottanut taksiyritykselle modernin Contact Center -ratkaisun, jota kehitetään muuttuvien tarpeiden mukaisesti. Lisäksi DNA tarjoaa paikalliselle taksiyritykselle muitakin palveluita.
Vuonna 2015 perustettu Kuopion Taksiykköset Oy tarjoaa palveluitaan pääasiassa Kuopion alueella, mutta toimii myös Siilinjärven ja Joensuun alueilla. Paikallisena ja luotettavana taksiyrityksenä he arvostavat hyvää asiakaspalvelua ja panostavat vahvasti erinomaiseen asiakaskokemukseen liiketoiminnassaan.
DNA on Kuopion Taksiykkösten pitkäaikainen kumppani, ja yritys onkin keskittänyt palvelunsa DNA:lle. Erityisen helpoksi yritys on kokenut keskittämisessä yhden kontaktipisteen ja palvelun hyvän tason – yhtä laskua vähättelemättä.
"Olemme tyytyväisiä DNA:n palveluihin ja hommat ovat hoituneet. Olemme olleet aina DNA:n asiakas”, Kuopion Taksiykkösten toimitusjohtaja Pasi Rokosa kertoo.
Kymmenien vuosien uran taksialalla tehneenä Rokosa on nähnyt alan kehityksen useissa yrityksissä. Rokosan iloksi Kuopion Taksiykköset oli ottamassa Contact Centeriä käyttöön, kun hän astui yrityksen toimitusjohtajan saappaisiin. Käyttöönotto sujui hänen näkövinkkelistään mutkattomasti.
”Käyttöönotto sujui hyvin. Toki ensimmäinen päivä on aina jännittävä, mutta siitä selvittiin. Sitten kaikki onkin mennyt oikein hyvin, ei ole ollut ongelmia”, Rokosa muistelee DNA Contact Centerin käyttöönottoa.
Puheluiden rooli matkalla paikasta A paikkaan B
Contact Centerin integraatio Kuopion Taksiykkösten järjestelmään oli välttämättömyys liiketoiminnan toimivuuden kannalta. Puheluita välitetään päivittäin ja viikoittain lukuisia. Toki halutessaan asiakas voi tilata kyydin kätevästi myös mobiilisovelluksella. Puhelu on kuitenkin monen asiakkaan ensiaskel matkalla kohti määränpäätä.
DNA Contact Center mahdollistaakin eri tarpeisiin mukautuvan modernin asiakaspalveluratkaisun. DNA:n ratkaisu perustuu Genesys Cloud CX -palveluun, jota täydentämässä ovat DNA:n asiantuntijat ja laadukas osaaminen.
Kuopion Taksiykkösillä on käytössään tilausjärjestelmä, johon DNA:n asiantuntijat integroivat Contact Centerin. DNA testasi omassa testiympäristössään asiantuntijoiden voimin kyytien tilausjärjestelmän ja Contact Centerin toimivuuden yhdessä, jolloin kaksisuuntainen integraatio ja palvelun käyttöönotto voitiin varmistaa mutkattomasti.
Osaavalla kumppaniyhteistyöllä varmistettiin Taksiykkösten liiketoiminnan sujuvuus ja mielenrauha, kun kumppanit kommunikoivat ja toimivat yhteistyössä.
”DNA:n kumppaniyhteistyö ja kommunikaatio on ollut sujuvaa”, Rokosa kuvailee.
Tulevaisuuden liiketoiminnassa tekoäly pelaa inhimillisyyden pussiin
DNA on rakentamassa Voice bot -ominaisuutta Kuopion Taksiykkösten Contact Center -asiakaspalveluratkaisuun. Toiminnallisuus on tarkoitus ottaa käyttöön vuoden 2025 aikana. Sen avulla puheluiden välitys tulee helpottumaan sekä hiljaisina että kiireisinä aikoina. Puherobotti voi hoitaa nopeat rutiinitehtävät, aivan kuten mobiilisovelluskin tarjoaa asiakkaille vaihtoehtoisen tavan tilata kyydin – asiakas voi myös halutessaan puhua ihmisen kanssa, jolla tulee olemaan enemmän aikaa itse asiakaspalvelutilanteen hoitamiseen.
Tekoäly on jo kuitenkin Kuopion Taksiykkösten ratkaisussa käytössä: kaikille tutut puhelussa kuuluvat automaattiset viestit ovat puherobotin tuottamia Contact Centerin TTS-toiminnon (text-to-speech) avulla. Tällä ominaisuudella viestien päivittäminen onnistuu itse ilman välikäsiä; kun teksti on muokattu järjestelmään, ne päivittyvät puherobottiin heti.
Tulevaisuuden kyytienvälitys on jo täällä – Kuopion Taksiykköset tarjoaa sitä DNA kumppaninaan, inhimillisyyttä ja paikallisuutta unohtamatta.
Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa: