Liittymät, tietoturva, puhelimet, vaihdepalvelu... Lista yrityksen tarvitsemista työvälineistä on pitkä. Jotta yrityksessä voidaan keskittyä olennaiseen ja järjestelmät ja työvälineet tukevat saumattomasti työn tekoa, on hyvän kumppanin valinta ensiarvoisen tärkeää. DNA Yrityksille, on jokaisen yrittäjän luottopakki, joka hoitaa niin liittymä-, yhteys- kuin laiteasiat yhdeltä luukulta.
“Yrityksen on hyvä kilpailuttaa telepalvelunsa säännöllisesti. Näin yrityksessä voidaan olla varmoja, että he pysyvät kehityksessä mukana ja hintalappukaan ei nouse liian korkeaksi”, vinkkaa DNA:n myyntipäällikkö Anselmi Ilola.
DNA:n yritysmyyjien tehtävänä on varmistaa, että niin nykyiset kuin tulevatkin asiakkaat pysyvät kärryillä alan uusista tuulista ja tietävät milloin omalle liiketoiminnalle tärkeitä telepalveluita kannattaa päivittää. Myyjä kartoittaa asiakkaan tarpeita ja löytää niihin parhaat mahdolliset ratkaisut.
“Onnistunut asiakaskokemus perustuu luottamukseen, ja pitkäaikainen kumppanuus on kaikkien etu”, kertoo DNA:n myyjä Tero Sjöroos.
Toimitusvastaava pitää langat käsissä ja rattaat pyörimässä
Kun asiakas ja DNA ovat löytäneet yhteisen sävelen tarvittavista ratkaisuista, ja kaupasta on sovittu, siirtyy asiakas polullaan kohti toimitusta. Toimitus huolehtii, että tarvittavat laitteet saapuvat asiakkaalle sovitussa aikataulussa ja mahdolliset asennukset hoituvat sujuvasti.
Jokaisella asiakkaalla on yksilölliset tarpeet ja erilaiset olosuhteet, joissa laitteita ja työvälineitä tullaan hyödyntämään. Yksi toimii muutaman hengen toimistona kivijalassa, toisella on raskaita tietoturvan kannalta kriittisiä tiedostoja pyöritettävänä sadan hengen organisaatiossa ja kolmas lähinnä naputtelee konettaan lentokentillä ja taksissa. Toimitusvastaavan tehtävänä onkin toimia eräänlaisena projektipäällikkönä, joka pitää lankoja käsissä ja varmistaa asennusten onnistumisen ja laitteiden toimituksen.
“Työni on pitkälti vuorovaikutusta asiakkaan kanssa. Jotta laitteet saadaan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja mahdolliset asennustyöt hoidettua ennen käyttöönottoa, tarvitsemme erilaisia tietoja asiakkaalta. Sujuvan vuorovaikutuksen ja yhteistyön avulla pääsemme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen”, kertoo DNA:n toimitusvastaava Veera Nielikäinen.
Vaikka toimitusvaiheessa tapahtuu paljon ja sen onnistuminen edellyttää aktiivista kommunikointia, on prosessista tehty mahdollisimman yksinkertainen asiakkaalle. Toimitusvastaavilta saattaa esimerkiksi tulla kysymyksiä asiakkaalle asennuksiin, laitteisiin ja tiloihin liittyen, jotta ratkaisut ovat mahdollisimman toimivia ja käyttöönotto sujuu jouhevasti. Asiakkaan roolia helpottaaksemme, vuorovaikutus voi tapahtua asiakkaalle parhaiten soveltuvalla tavalla kuten soittamalla, tekstiviestitse tai sähköpostilla.
“Mutkaton palvelu ja helppous ovat DNA:n valtteja asiakkaan tarpeisiin soveltuvia palveluja rakennettaessa”, kertoo Oscar Komi, yrityspalveluiden toimitusvastaava.
Asiakaspalvelulle asiakkaan etu on kaikki kaikessa
Kun laitteet toimivat, yhteydet on asennettu ja käyttöönotto suoritettu, ei asiakasta unohdeta oman onnensa nojaan. Yritysasiakaspalvelun ammattilaiset huolehtivat, että asiakas saa pikaisesti avun tarvittaessa. Montaa eri reittiä tavoitettavissa oleva asiakaspalvelu on valmiina auttamaan ja ratkomaan mahdollisia haasteita.
Asiakaspalvelussa työskentelee monen eri alan asiantuntijoita, joilla on vahva osaaminen asiakkaiden auttamisesta ja ongelmien ratkomisesta. “Kaikkien edun mukaista on, että asiakaan tarpeisiin löydetään parhaat ratkaisut. Aspa on aidosti auttamassa asiakasta, ja asiakastyytyväisyys onkin tärkeää DNA:lle. Siksi asiakaspalvelun asiantuntijuuteen kannattaa luottaa rohkeasti”, DNA:n yritysasiakaspalvelussa työskentelevä Jukka Kivi toteaa.
Tutustu DNA:n monipuolisiin palveluihin ja ota yhteyttä jo tänään!