Paras keino taata laadukas asiakaskokemus on moderni, tekoälyäkin hyödyntävä contact center. Se tekee asiakkaiden palvelusta sujuvaa ja tehokasta. DNA:n asiantuntijoiden avulla monikanavaisesta asiakaspalveluratkaisusta saadaan muokattua juuri sinun yrityksesi tarpeisiin vastaava työkalu.
Toimiva, helposti tavoitettava ja tasalaatuinen asiakaspalvelu on kuin yrityksesi kruununjalokivi – ja loistava tapa erottautua kilpailijoistasi. Asiakkaidesi yksilölliset, muuttuvat tarpeet ja yhteydenottojen suuri määrä kuitenkin tekevät palvelusta vaativaa.
Onneksi tarpeesi ratkaisee monikanavainen ja huippumoderni DNA Contact Center -asiakaspalvelujärjestelmä. Se kerää tiedot helposti yhteen ja tehostaa palvelua – ja mikä tärkeintä – takaa aina laadukkaan asiakaskokemuksen. Järjestelmän takana on maailman johtava, joustava ja tietoturvallinen Genesys-pilvipalvelu.
Tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden järjestelmän alle
Kun asiakkaasi lähestyvät yritystäsi eri kanavia pitkin – puhelimella, sähköpostilla, tekstiviestillä, WhatsAppilla, sosiaalisessa mediassa tai chatissä – yhteydenottojen käsittelyn ja palvelemisen pitää toimia yhtä laadukkaasti kanavasta riippumatta. Siksi ylivertainen ratkaisu on hyödyntää monikanavaista asiakaspalvelujärjestelmää, johon yhteydenotot ohjautuvat. Siten pystyt myös vastaamaan asiakaskäyttäytymisen muutoksiin.
Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu mahdollistaa integraatiot eri järjestelmien välillä. Voit yhdistää asiakaspalveluusi melkeinpä minkä tahansa muun järjestelmän, kuten CRM:n tai kiinteistöhuoltojärjestelmän. Asiakkaiden sähköinen tunnistaminen vauhdittaa asiakaspalvelua.
Valjasta kaikki palvelun ominaisuudet käyttöön – DNA:n asiantuntijat ovat apunasi
DNA Contact Center -asiakaspalvelujärjestelmää on mahdollista muokata yrityksesi tarpeiden mukaisesti. DNA:n asiantuntijat auttavat sinua tarpeiden tunnistamisessa ja palvelun räätälöinnissä niin, että saat järjestelmästä parhaan mahdollisen tuen asiakaspalvelullesi. Kokemuksemme palvelusta on kattava, sillä käytämme sitä myös itse omassa asiakaspalvelussamme, joka on yksi Suomen suurimmista.
Olethan jo kuullut järjestelmän tekoälyominaisuuksista? Niihin kuuluvat esimerkiksi suomea puhuvat puhebotit, jotka sujuvoittavat asiakkaidesi palveluita ja pienentävät asiakaspoistumaa. Tekoäly jopa analysoi asiakkaan puhetta ja tunnetilaa. Samalla tekoäly helpottaa asiakaspalvelijoiden työskentelyä, antaa heille enemmän aikaa keskittyä asiakkaisiin ja parantaa työntekijäkokemusta.
Haluatko sinäkin asiakaspalvelujärjestelmän, joka kattaa kaikki kanavat ja nostaa yrityksesi asiakaskokemuksen huippuunsa? Tutustu monikanavaiseen ja tekoälyvalmiiseen asiakaspalveluun!
Artikkeli päivitetty 19.4.2024. Alunperin artikkeli on julkaistu 3.7.2023.