Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.
Peter Nymanin kasvot ovat monille tv:stä tutut. Tänä päivänä hän pyörittää omaa viestintäyritystään, joka tarjoaa palveluita viestintävalmennuksesta ja mediaprojekteista aina seminaarien juontotehtäviin saakka. Asiakaskunta koostuu pääasiassa suurista yrityksistä ja julkishallinnon organisaatioista. Työssä olennaista on ihmisten välinen viestintä.
”Olen matkan varrella oppinut, että fokusta ei saa hukata, vaan on tärkeää keskittyä senhetkiseen asiaan totaalisesti. Työtä ei voi tehdä vasemmalla kädellä, sillä se vaatii 100-prosenttista keskittymistä”, Nyman sanoo. ”Toinen oppi on se, että ihmisten hyvä kohtelu on kaiken a ja o. Ole paras versio itsestäsi, kohtelias ja huomaavainen.”
Rutiinit hoituvat toimistolla
Nymanin voi löytää moderoimasta paneelikeskustelua, juontamasta seminaaria tai vetämässä viestintäkoulutusta johtoryhmälle. Liikkuvasta työnkuvasta huolimatta oma toimisto on Nymanille enemmän kuin tarpeen. Se on hänelle tukikohta.
”Siinä mielessä työni on riippumaton fyysisestä osoitteesta, että hommat hoituvat pitkälti läppärin ja puhelimen kautta sekä Teams-palavereissa. En kuitenkaan halua tehdä töitä kotoa käsin. Niinpä minulla on konttori, jossa hoidan toimistorutiinit ja kirjoitustyöt. Siirtymä toimistolle on tärkeä, sillä saan sen kautta työmoodin päälle”, Nyman sanoo.
Yhteyksissä olennaista hänelle on, että ne toimivat sujuvasti ja huolettomasti. Asiakassuhde ei saa kärsiä hitaan netin tai huonon liittymän takia.
”Minulla on ollut hyvä asiakkuussuhde DNA:n kanssa jo vuosia. Asiat ovat hoituneet jouhevasti, ja yhteydet pelittävät. On tärkeää, että voin luottaa yhteydenpidon kumppaneihin hoituvan ilman kupruja.”
Teknologia mahdollistaa yhteydet
Nymanille teknologia on välittäjä, jonka avulla yhteydet ihmisiin pysyvät yllä. Hän seuraa kiinnostuneena teknologian kehitystä – erityisesti ihmisten ja yhteiskunnan kautta.
”Olen tietonörtti. Imen itseeni tietoa netistä, joka on pohjaton lähde informaatiolle. Olen ehkä jopa riippuvainen yleissivistyksestä! Mutta se tukee myös työtäni. Kun on kiinnostunut monesta alasta, yhteistyö eri alojen kanssa on kiinnostavaa – se antaa mahdollisuuden oppia taas lisää. Tieto on minulle elämys ja elämäntapa.”
Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa:
DNA Business Rajaton -yritysliittymä