Asiantuntijat apuna yrityksesi palveluiden hallinnassa ja ylläpidossa
DNA:n sertifioidut asiantuntijat tarjoavat henkilökohtaista konsultaatiota ja tehostavat yrityksesi tietoliikenne- ja viestintäpalveluiden kokonaisuuden hallinnointia ja ylläpitoa.
Asiantuntijapalvelut yrityksesi teknologian ja viestinnän tehokkaaseen tukemiseen
DNA:n sertifioitujen asiantuntijoiden avulla saat kattavaa tukea yrityksesi ratkaisujen ja palveluiden hallintaan ja ylläpitoon, mikä varmistaa teknologian toimivuuden liiketoimintasi eduksi. Asiantuntijamme varmistavat, että yrityksesi palvelut vastaavat liiketoimintasi vaatimuksiin.
Kokeneet asiantuntijamme tarjoavat räätälöityjä tukipalveluita, jotka on suunniteltu auttamaan yritystäsi kaikissa teknologisissa ja viestintäpalveluiden haasteissa. Olipa kyseessä sitten päivittäiset tekniset kysymykset tai laajemmat strategiset viestintäratkaisut, asiantuntijoidemme tavoitteena on varmistaa, että yrityksesi ratkaisut ja palvelut toimivat saumattomasti yrityksesi hyväksi.
DNA:n asiantuntijapalvelut sisältävät henkilökohtaista neuvontaa, proaktiivista tukea ja asiantuntevaa ohjausta, jolloin yrityksesi voi keskittyä ydinliiketoimintaansa. Asiantuntijoidemme konsultaatio ja tuki on monipuolista ja joustavaa, olipa kyse sitten ongelmanratkaisusta, uusien teknologioiden käyttöönotosta tai pitkän aikavälin strategisesta suunnittelusta.
DNA:n asiantuntijat ja kumppaniorganisaatiot käyttävät syvällistä osaamistaan parhaiden ratkaisujen löytämiseksi ja tarjoavat aina luotettavaa ja korkeatasoista palvelua. Asiantuntijoidemme osaaminen ja ratkaisukeskeisyys takaa, että yrityksesi käyttämä teknologia ei ole esteenä vaan tukevana voimavarana tukemassa liiketoimintasi kasvua ja menestystä.
Varmistat palvelukokonaisuutesi tehokkaan hallinnan
Huolehdit yrityksesi kilpailuedusta ja jatkuvuudesta
Varmistat, että käyttämäsi teknologia palvelee tarpeitasi
DNA Palvelupäällikkö
Palvelupäällikkö (Service Manager) on DNA:n tarjoama asiantuntijapalvelu, joka mahdollistaa yrityksellesi palvelukokonaisuuden paremman hallinnan henkilökohtaisen operatiivisen yhteyshenkilön kanssa tehtävän yhteistyön kautta.
Palvelupäällikkö on sertifioitu asiantuntija ja yrityksesi luottohenkilö. Hän johtaa palveluiden hallintaa, ylläpitää palvelukokonaisuuden tilannekuvaa ja toimii linkkinä yrityksesi ja DNA:n välillä. Hän koordinoi yhdessä sovittuja asiakokonaisuuksia sovitun palvelumallin mukaisesti.
Palvelupäällikkö raportoi säännöllisissä seurantapalavereissa yrityksesi palveluiden toimivuudesta ja laadusta. Asiantuntijana hän varmistaa palvelutasojen toteutumisen, DNA:n muiden palvelukanavien toimivuuden sekä mahdollisten poikkeamien käsittelyn. Palvelupäällikkö kehittää yhdessä yrityksesi kanssa palvelukokonaisuuden jouhevuutta, tavoitteenaan erinomainen asiakaskokemus.
DNA Tekninen palvelupäällikkö
Tekninen Palvelupäällikkö (Key Account Engineer, KAE) tuo yrityksesi tekniseen hallintaan henkilökohtaisen ja sertifioidun asiantuntijan. Tämä asiantuntijapalvelu on suunniteltu erityisesti yritysasiakkaille, jotka arvostavat nopeaa, räätälöityä ja henkilökohtaista teknistä tukea sekä haluavat varmistaa teknisten ratkaisujen sujuvan hallinnan nyt ja jatkossa.
Teknisen palvelupäällikön asiantuntemuksen avulla varmistat, että yrityksesi haasteet ratkaistaan tehokkaasti samalla huolehtien ennakoivasti palveluiden toimivuudesta ja kehittämisestä. Yhteistyö teknisen palvelupäällikön kanssa mahdollistaa pääsyn DNA:n uusimpiin palveluihin ja innovaatioihin, joka tarjoaa yrityksellesi kilpailuetua ja tukee pitkäaikaista kasvua.
Tekninen Palvelupäällikkö huolehtii toiminnan jatkuvasta kehittämisestä antamasi palautteen pohjalta sekä omaa kokonaisvaltaisen tuntemuksen yrityksesi teknisestä ratkaisusta.
Asiakaskoulutukset
DNA tarjoaa koulutuksia DNA Vaihdepalvelun, DNA Viestin ja DNA Contact Centerin käyttöliittymien asetuksiin sekä toiminnallisuuksiin. Koulutukset järjestetään ensisijaisesti ennen palvelun käyttöönottoa tai sen jälkeen.
Yrityksesi saa koulutuksen avulla koko hyödyn irti palvelusta, kun henkilöstösi tuntee käyttöliittymän ja sen ominaisuudet perusteellisesti. Näin yrityksesi toiminta on tehokasta, ja mahdollisia ongelmatilanteita on helppo selvittää nopeasti, kun tieto niiden tunnistamiseksi ja usein ratkaisemiseksi löytyy organisaatiosi sisältä. Henkilöstön vaihtuessa koulutus on erinomainen tapa perehdyttää uudet henkilöt käyttämään yrityksesi ratkaisuja.
Koulutukset järjestetään mutkattomasti etänä, tehden osallistumisesta vaivatonta. Kouluttaja toimittaa Teams-kutsun ja ohjemateriaalin nimetylle yhteyshenkilölle, joka huolehtii koulutuksen tiedottamisesta sekä materiaalin ja kutsun välittämisestä koulutukseen osallistuville henkilöille. Koulutuksissa käytetään tietosuojan vuoksi demoympäristöä. Koulutuksia ei tallenneta, sillä koulutustilanteessa saatetaan sivuta tietoturvaan liittyviä asioita.
Lisätietoja koulutusvaihtoehdoista ja hinnoista voit tiedustella yritysasiakaspalvelusta.
DNA Yritysasiakaspalvelu
Yritysasiakaspalvelumme osaavat asiantuntijat ovat apunasi kaikissa yrityksesi DNA:n tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä asioissa. Palveluasiantuntijamme auttavat sinua kartoittamaan, vastaavatko yrityksesi käytössä olevat palvelut yrityksesi tämän hetkisiä liiketoiminnallisia tarpeita. Lisäksi he palvelevat sinua myös päivittäisten asioiden hoitamisessa, esimerkiksi palvelumuutoksissa, laskuasioissa sekä muissa sopimushallinnollisissa muutoksissa. Palvelumme tekniset asiantuntijat ovat puolestaan käytettävissäsi tuotteiden ja palveluiden mahdollisissa vika- ja häiriötilanteissa 24/7.
Palvelemme sinua monikanavaisesti. Tavoitat meidät muun muassa YritysDNA-itsepalvelun ja verkkosivumme chatin kautta, puhelimitse ja sähköpostitse. YritysDNA:ssa voit hallinnoida yrityksesi tuotteita ja palveluita itse tai vaihtoehtoisesti tehdä palvelupyyntöjä ja häiriöilmoituksia meille. Mikäli yritykselläsi ei ole YritysDNA-tunnuksia, pääset tilaamaan tunnukset itsepalveluun täältä.
Voit tarkastella palveluhinnastoa täältä.
Täydentävät palvelut
Tietoturvaratkaisujen käyttö on mutkatonta ja hallinnointi sujuvaa asiantuntijoiden tukemana.
Asiakaspalveluratkaisujen hallinnointi ja käytön aloittaminen sekä henkilöstön kouluttaminen on sujuvampaa asiantuntijoiden avustuksella.
Verkkoratkaisujen hallinta on sujuvaa, kun asiantuntijamme tarjoavat räätälöityä ja henkilökohtaista teknistä tukea sekä nykyisiin että tuleviin tarpeisiin.
Referenssit
Artikkelit
Takaa saumaton arki
Ota yhteyttä ja varmistetaan yhdessä yritystäsi parhaiten palveleva kokonaisuus.