DNA Contact Center
DNA Contact Center -ratkaisulla jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen, jonka hyötyjinä ovat loppuasiakkaiden lisäksi yrityksesi asiakaspalvelijat.
Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella asiakaspalveluratkaisulla
Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat monipuolista ja henkilökohtaista palvelua haluamassaan kanavassa silloin, kun he sitä tarvitsevat.
Yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen tietoturvallisesti skaalautuvalla DNA Contact Center -palvelulla. Asioinnista tulee helppoa, kun asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua ja henkilöstölläsi on käytössään kaikki monikanavaisen palvelun työkalut. Contact Center integroi muun muassa sosiaalisen median viestit, puhelut ja sähköpostit yhden helppokäyttöisen ja luontevasti toimivan ohjelman alle, mahdollistaen monikanavaisen asiakaspalvelun mutkattoman operoinnin. Lisäksi palvelun avulla hyödynnät tekoälyä asiakaspalvelusi tukena, esimerkiksi puheentunnistuksella analysoit ja hyödynnät asiakasdataa tehokkaammin.
Ratkaisu perustuu moderniin ja jatkuvasti kehittyvään Genesys Cloud CX -palveluun, jota täydentävät DNA:n palvelukehitys ja projektoinnin laadukkuus. Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva ja tietoturvallinen globaali pilvipalvelu soveltuu erinomaisesti sekä keskisuurille että suurille asiakaspalveluyksiköille.
Contact Center on myös DNA:n oman asiakaspalvelun käytössä
Asiakaspalvelumme on yksi Suomen suurimmista ja saamme tuhansia yhteydenottoja päivittäin eri kanavien kautta. Olemme olleet tyytyväisiä järjestelmän helppokäyttöisyyteen ja monipuolisuuteen vuodesta 2021.
Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu
Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua – ilman tarvetta siirtyä kanavasta toiseen. Moderni ja vikasietoinen arkkitehtuuri mahdollistaa mutkattoman työnteon ilman huoltokatkoja.
Liiketoiminnan kasvu ja toiminnan kehitys
Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun voit hyödyntää asiakastietoa kanavasta riippumatta. Ohjaat ja kehität yrityksesi toimintaa käytössäsi olevilla monipuolisilla hallintatyökaluilla ja tekoälyn kyvykkyyksillä, jotka mahdollistavat innovaatioiden nopeamman käyttöönoton.
Tehokas ja helppokäyttöinen ratkaisu
Palvelu helpottaa merkittävästi yrityksesi ja asiakkaittesi arkea, ja henkilöstösi voi työskennellä vaivatta niin etänä kuin toimistolla. Avoimet rajapinnat ja valmiit integraatiot sujuvoittavat työntekoa ja tehostavat asiakaspalvelijoiden käyttökokemusta.
DNA Contact Center pähkinänkuoressa
- Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
- Muut kanavat: sähköposti, chat, verkkolomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
- Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
- Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
- Helppokäyttöinen ja sopiva ratkaisu niin etätyöhön kuin toimistolle
- Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
- Tekoälyn kyvykkyydet asiakaspalvelun tukena, esimerkiksi puheentunnistus ja asiakastyytyväisyyskyselyt
- Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
- Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää tai työasemasovellusta
- Vikasietoinen arkkitehtuuri
- Ei huoltokatkoja
- Helppo ottaa käyttöön
Täydentävät palvelut
IP-vaihdeliittymällä liität kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti IP-vaihteita ja vastaavia viestintäjärjestelmiä yleiseen puhelinverkkoon. Palvelu tulee olla yrityksen käytössä, jotta Contact Center voidaan ottaa käyttöön.
DNA Vaihdepalvelulla hallinnoit saapuvia puheluita sujuvammin ja asiakkaasi tavoittavat sinut helposti yhdestä numerosta sekä voit integroida sen osaksi Contact Center -palvelua.
DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.
Asiantuntijapalveluiden avulla varmistat ratkaisusi ylläpidon ja palvelutasojen toteutumisen. Lisäksi tarjoamme asiantuntijoiden järjestämiä asiakaskoulutuksia Contact Centerin käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin, jolloin saat palvelusta kaikki tehot varmasti irti sekä perehdytät uudet työntekijäsi käyttämään ratkaisua.
Referenssit
Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista
Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla
Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 Avaa chat