DNA Call -mobiilisovellus
DNA Call on linkki yrityksen ja tyytyväisen asiakkaan välillä. Palvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta ja skaalautuu joustavasti yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.
Paranna yrityksesi tavoitettavuutta DNA Call -mobiilisovelluksella
DNA Call on käytännöllinen mobiilisovellus, joka mahdollistaa kaikkiin asiakaspuheluihin vastaamisen missä ja milloin vain. Henkilöstösi voi hallita kätevästi omia tilatietojaan ja puhelut on mahdollista ohjata heti oikealle henkilölle valikon kautta.
Paikallaolotietojen määrittäminen on helppoa asetuksien tai pikanäppäimen kautta (vapaa, varattu, kokous jne.). Tilatietojen kesto on mahdollista ajastaa, ja käyttäjät voivat tarkastella sekä omia että kollegoiden tilatietoja.
Jos jokin puhelu jää kuitenkin vastaamatta, sovelluksessa on selkeitä tapoja ottaa puhelu hoitaakseen ja tarkastella kuinka puhelun käsittely etenee.
Parempi tavoitettavuus
Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot aina myynnistä asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti.
Helppo hallinnointi
Soittojen ohjausta ja käyttäjien paikallaolotietoja voi hallinnoida helposti puhelimella.
Kustannustehokkuus
Ei tarvetta kiinteille investoinneille.
DNA Callin ominaisuuksia
- Puheluiden ohjaaminen muun muassa soitonsiirrolla ja välitettynä
- Tilatietojen vaivaton hallinnointi asetuksien tai pikanäppäimen kautta (vapaa, varattu, kokous, jne.)
- Mahdollisuus tarkastella omia ja kollegoiden määrittelemiä paikallaolotietoja
- Käyttäjällä on mahdollisuus valita mitä numeroa käyttää soittaessaan asiakkaille tai kollegoille
- Käyttäjä voi tarkastella omia ryhmiään ja ryhmien jäsenten tilatietoja
- Vastaamattomien puheluiden tietoja voi hoitaa sovelluksen kautta sekä tarkastella niiden tilaa, kuten onko takaisinsoitto otettu työn alle. Kun puhelu on hoidettu, se kuitataan hoidetuksi
- Puhelinluettelo-ominaisuus
- Sovellus on saatavilla kieliversioina suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
- Ladattavissa sovelluskaupoista (Android, iOS)
Täydentävät palvelut
VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.
Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.
Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.
Referenssit
Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista
Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla
Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 Avaa chat