Asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun verkossa tai puhelimitse.
Aloita chat
ma - pe 8:00 - 21:00 & la 9:00 - 16:30
Varaa soittoaika
Varaa kalenterista sopiva aika, ja me soitamme sinulle.
Soita meille
ma - pe 8:00 - 18:00
Vikailmoitukset 24/7
Lähetä viesti
Kirjaudu sisään lähettääksesi viestin.
Asiakaspalvelu-chat palvelee sinua arkisin ja lauantaisin
Asiakaspalvelu
Puhelun alussa sinua palvelee digitaalinen DNA Apuri. Aloita kertomalla asiasi Apurille. Tämän jälkeen puhelu yhdistyy asiakaspalveluun ihmiselle.
Aukioloaikojen ulkopuolella voit tiedustella unohtunutta PUK-koodia, sekä tehdä varkaus-, katoamis- tai vikailmoituksen.
Pulmia laitteen tai palvelun kanssa? Jos kyseessä on esim. modeemi tai jokin muu DNA:lta ostamasi laite, olethan kyseisen laitteen äärellä soittaessa. Vika- ja häiriötilanteissa palvelemme 24/7.
Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran. Ulkomailta soittaessa puhelu veloitetaan ulkomaan hinnaston mukaisesti. DNA:n lankapuhelinliittymästä soittaminen on maksutonta.
DNA Kiireetön linja
DNA Kiireetön linja on suunnattu kaikille niille DNA:n asiakkaille, jotka tarvitsevat kiireetöntä asiakaspalvelua ja opastusta esimerkiksi korkean iän tai näkö-, kuulo- tai muun rajoitteen vuoksi.
Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran. Ulkomailta soittaessa puhelu veloitetaan ulkomaan hinnaston mukaisesti. DNA:n lankapuhelinliittymästä soittaminen on maksutonta.
Valitse sinulle sopivin aika
Voit varata kalenteristamme sinulle sopivimman soittoajan, niin soitamme sinulle. Jos asiasi koskee DNA:lta ostamaasi laitetta, olethan sen äärellä soittohetkellä.
Asiakaspalvelumme vastaa sinulle sähköpostitse tai puhelimitse. Teemme aina parhaamme, mutta silti vastaamisessa saattaa joskus kestää – olethan kärsivällinen ❤
Tiesitkö muuten, että asiakkaidemme tarpeita varten kehitetyn chatbottimme kanssa hoidat suurimman osan asioistasi nopeasti ja helposti? Avaa chat sivun alalaidasta niin pääset heti juttusille joko digitaalisen Apurin tai oikean ihmisen kanssa.
Lisätietoa asiakaspalvelun vastausajoista
Kuluttaja-asiakaspalvelun vastausajat Q3/2024
Chatbot palveluksessasi 24/7
Puheluiden keskimääräinen vastausaika 1 minuuttia 44 sekuntia
Puheluihin vastattu 60 sekunnissa, 47 %
Puheluihin vastattu 180 sekunnissa, 84 %
Sähköpostien keskimääräinen vastausaika 7 tuntia 49 minuuttia
Sähköposteihin vastattu 48 tunnissa, 99%
Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, arvioitu käsittelyaika on noin 2–3 työpäivää. Viestin saatuamme, yritämme tavoittaa sinua puhelimitse numerosta 044 144 044.
Kiireellisissä asioissa soita asiakaspalveluumme 044 144 044 (arkisin 8–18. Huom. vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).
Muistathan että Oma DNA -sovelluksessa voit mm. hallinnoida asiakkuuttasi, tarkastella laskujasi ja tehdä muutoksia nykyisiin palveluihin.
Voit myös saada PUK-koodin chatissa, kun olet kirjautunut pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.