Yhteystiedot
Pulmia palvelun kanssa? Anna DNA Apurin auttaa!
Etsitkö apua näihin?
Laskut ja maksaminen
DNA:n laskutusrytmissä on muutoksia: osalle asiakkaista lasku on tullut normaalia aiemmin. Pahoittelemme mahdollista haittaa - uuden laskutusrytmin mukaisesti seuraava lasku tulee kuukauden laskutusvälillä.
Tarkasta laskujesi eräpäivät, katso avoimet laskut ja laskuerittelyt kirjautumalla sivustolle
Siirry Liittymät ja palvelut -sivulle
Katso laskutulkista ohjeet DNA:n laskujen lukemiseen
Häiriöt ja viat
Tarkasta häiriö- ja huoltotiedotteista, onko alueellasi tiiedossa olevia häiriöitä tai huoltokatkoja
Katso viimeisimmät huolto- ja häiriötiedotteet
Netti pätkii tai on hidas? Netiiin vianrajaus -sivulla selvität yleisimmät netin ongelmat
Vika- ja häiriöilmoituksen tekeminen
Vika- tai häiriöilmoituksen voit tehdä asiakaspalvelunumeroon 044 144 044. Jos kyseessä on ongelma modeemin tai mokkulan kanssa, olethan kyseisen laitteen äärellä soittaessasi. Vika- ja häiriötilanteissa palvelemme 24h.
PUK-koodi hukassa?
Voit tarkistaa puhelinliittymäsi tai liikkuvan laajakaistan PUK-koodin veloituksetta kirjautumalla DNA:n sivuille. Löydät PUK-koodin liittymäsi tiedoista.
Tee näin: kirjaudu ja valitse Liittymät ja palvelut.
Valitse kyseessä oleva liittymä, ja valitse SIM-kortti ja PUK-koodit.
PUK-koodin löydät myös Oma DNA -sovelluksesta liittymäsi tiedoista.
PUK-koodin saat myös kirjautuneena käyttäjänä chatin kautta.
Apua tuotteen valintaan
Autamme vertailemaan vaihtoehtoja DNA Kaupoissa, chatissa, ja myös puhelimessa. Voit myös varata soittoajan, niin soitamme sinulle takaisin toivomallasi hetkellä. Myyntipalvelumme vastaa arkisin 9-20 ja lauantaisin 10-16. Numero on maksuton.
Apua tuotteen tai palvelun käyttöönottoon
Anna DNA Apurin auttaa tuotteen käyttöönotossa.
Apunasi Chatissa: Tee käyttöönotosta helpompaa. Aloita chat, täällä ollaan.
Soita tai varaa soittoaika: Palveluiden tai laitteiden käyttöönottoon liittyvissä asioissa tavoitat meidät arkisin klo 8-18
Soita 044 144 044Varaa soittoaika
Poikkea myymälään: DNA Apurin asiantuntijat voit tavata myös kasvotusten lähimmässä DNA Kaupassa.
Etsi lähin DNA KauppaVaraa aika DNA Kauppaan
Kutsu DNA Apuri kotikäynnille: Se onnistuu silloin, kun asut asennusmestarin reviirillä. Hän tuo tullessaan tilaamasi laitteet ja asentaa ne valmiiksi. Saat samalla opastuksen ja vinkit laitteiden ja palveluiden käyttöön. Kaikista kotiin tilatuista palveluista saat kotitalousvähennyksen.
Kun etsit vastauksia tai tarvitset apua
Saat asiantuntevan avun ja parhaat vinkit chatissa
- Asiantuntijat linjoilla ma-pe klo 9-18
- Botti paikalla kellon ympäri, 24/7
Varaa soittoaika
Varaa aika ja me soitamme sinulle – silloin kun sinulle sopii parhaiten!
Voit varata kalenteristamme sinulle sopivimman soittoajan, niin soitamme sinulle. Jos asiasi koskee DNA:lta ostamaasi laitetta, olethan sen äärellä soittohetkellä.
Poikkea DNA Kauppaan
Tule myymälään tai varaa itsellesi sopiva palveluaika suoraan netistä – saat jakamattoman huomion ja asiantuntevan avun.
DNA Apurin asennusapu
Älä jää kysymysten kanssa yksin, kun voit olla kaksin! DNA Apuri auttaa alkuun, oli kyseessä sitten DNA TV Hubi, netti tai liittymä, luuri tai muu laite. Chatissa, puhelimessa, DNA Kaupoissa tai paikan päällä.
Asiakaspalvelu yritysasiakkaille
Ota yhteyttä tai hallinnoi yrityksesi palveluita itsepalvelussa juuri silloin, kun sinulle sopii.