DNA Matkamokkula 4G WLAN MF910
Vianmääritys
Mitä teen kun Mokkulani akku on turvonnut?
Jos mokkulasi akku on turvonnut edes hieman, lopeta sen käyttö välittömästi. Vie mokkula DNA Kauppaan. Turpoamisen huomaa suoraan akun pullistumisesta tai esimerkiksi takakannen liikkumisesta. Nykyisellä akkuteknologialla samanlainen turpoamisriski on jokaisella akkukäyttöisellä laitteella. Riski kasvaa, jos käyttö on todella intensiivistä, mokkula on paikassa missä sen lämpö nousee kriittisesti tai sille on tehty jotain ohjekirjassa mainitsemattomia muutoksia.
En voi muodostaa mokkulan ja tietokoneen välille yhteyttä USB-kaapelilla
Asenna mokkulan ohjelmisto tietokoneelle ja suoria asennusohjelma Oma tietokone -ikkunassa. Jos mokkulan ohjain vaikuttaa epänormaalille, asenna ohjelmisto uudestaan. Asenna ohjelmisto ensin.
En pysty muodostamaan mokkulan ja asiakaslaitteen välille WiFi-yhteyttä
Varmista, että WiFi-toiminto on käytössäsi. Päivitä verkkoluettelo ja valitse oikea verkon nimi (SSID-tunnus). Tarkista IP-osoite ja varmista, että asiakaslaite voi hakea IP-osoitteen automaattisesti.
Anna oikea verkkoavain (WiFi-salasana), kun yhdistät asiakaslaitteen tähän laitteeseen.
En pääse nettiin mokkulaan liitetyllä asiakaslaitteella
Varmista, että mokkulassa on toimiva mini-SIM-kortti. Vaihda tarvittaessa sijaintiasi ja etsi paikka, jossa mokkulan signaali on hyvä.
Tarkista ulkoisen yhteystilan asetukset (WAN). Ota yhteys palveluntarjoajaasi ja varmista APN-asetukset.
En voi käyttää nettiä Internet-tukiasematilassa
Varmista, että WiFi-laite on yhdistetty Internettiin. Varmista, että mokkula ja WiFi-laite ovat eri aliverkoissa.
En pääse mokkulan määrityssivulle
Anna oikea osoite. Määrityssivun oletusosoite on http://192.168.0.1 tai http://dna.mokkula.
Käytä tietokoneessa vain yhtä verkkosovitinta. Älä käytä mitään välityspalvelinta.