Google WiFi Mesh -järjestelmä
Laitteen ohjelmistoa ei enää päivitetä aktiivisesti. Suosittelemme vaihtamaan uuteen laitteeseen, jotta tietoturva ja suorituskyky ovat varmasti ajan tasalla.
Tuki ja ongelmatilanteet
Google WiFillä on 24 kk:n takuu ostohetkestä.
DNA:n asiakaspalvelu auttaa sinua tarvittaessa asennuksessa, ominaisuuksien kuvailussa sekä ongelmanratkaisussa liittyen laitteen käyttöönottoon tai virhetilanteisiin
DNA:n asiakaspalvelu ohjaa ja välittää kysymyksiä tarvittaessa myös Googlen tukeen.
Suorat yhteystiedot Googlen tukeen löydät täältä (englanninkielinen).
Yleisohje ongelmatilanteisiin
- Käynnistä Google WiFi uudelleen tai irrota ethernet-johto hetkeksi.
- Sulje sovellus puhelimestasi pakotetusti.
- Käynnistä Google WiFi uudelleen.
- Jos yllä olevat keinot eivät auta ongelmaan, tee lopuksi tehdasasetusten palautus Google WiFi -laitteelle sekä mahdollisesti modeemille.
Tehdasasetusten palautus
- Paina Reset-näppäintä 10 sekunnin ajan ja päästä irti. Huom! Jos pidät painiketta pohjassa yli 15 sekuntia, laite alkaa näyttämään oranssia tai punaista LED-valoa ja tehdasasetusten palautus pitää aloittaa uudelleen.
- Odota noin 5 minuuttia, kunnes laite alkaa vilkuttamaan hitaasti sinistä pulssivaloa.
- Tee käyttöönotto uudestaan.
Google WiFi -laite ei käynnisty
- Palauta tehdasasetukset.
- LED-valot saa pois päältä sovelluksella, joten tarkista ettet ole ottanut valoja pois päältä. Tehdasasetusten palautus palauttaa toki myös valot toimintaan.
- Kokeile toista virtapistoketta.
- Tarkista mobiilisovelluksesta, ettei laite ole offline-tilassa.
- Jos ongelma ei ratkennut, ota yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun.
SSID ei näy ja/tai LED-valo on punainen
- Palauta tehdasasetukset.
- Varmista, että nettipiuha on liitetty oikein.
- Jos ongelma ei ratkennut, ota yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun.