Asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun verkossa tai puhelimitse.
Aloita chat
ma - pe 8:00 - 21:00 & la 9:00 - 16:30
Varaa soittoaika
Varaa kalenterista sopiva aika, ja me soitamme sinulle.
Soita meille
ma - pe 8:00 - 18:00
Vikailmoitukset 24/7
Lähetä viesti
Kirjaudu sisään lähettääksesi viestin.
Lisätietoa asiakaspalvelun vastausajoista
Kuluttaja-asiakaspalvelun vastausajat Q4/2024
Chatbot palveluksessasi 24/7
Puheluiden keskimääräinen vastausaika 1 minuuttia 33 sekuntia
Puheluihin vastattu 60 sekunnissa, 52 %
Puheluihin vastattu 180 sekunnissa, 86 %
Sähköpostien keskimääräinen vastausaika 10 tuntia 32 minuuttia
Sähköposteihin vastattu 48 tunnissa, 93%
Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, arvioitu käsittelyaika on noin 2–3 työpäivää. Viestin saatuamme, yritämme tavoittaa sinua puhelimitse numerosta 044 144 044.
Kiireellisissä asioissa soita asiakaspalveluumme 044 144 044 (arkisin 8–18. Huom. vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).
Muistathan että Oma DNA -sovelluksessa voit mm. hallinnoida asiakkuuttasi, tarkastella laskujasi ja tehdä muutoksia nykyisiin palveluihin.
Voit myös saada PUK-koodin chatissa, kun olet kirjautunut pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.